sobota, 18 kwietnia 2009

Ballada o niechcianym uczuciu

Zostawiasz mnie znowu we łzach
Zapomniałaś o tych wszystkich latach...
Ja czekam tu zbyt długo!
ALe już wiem że to koniec.
Że już nie wrócisz...

Więc zostawiłaś mnie znowu
Nie będę czekał żebyś znowu skończyła ze swoim nowych chłopakiem
Ale zawsze możesz wrócić do domu
Więc przepraszam że musiałaś być ze mną tak długo...

Mówisz że mnie kochasz
Kochasz po raz kolejny
Ale jeżeli mnie kochasz...
To gdzie jesteś?
Mówisz że: "jestem Ci potrzebny jak nikomu na świecie...
Ale idź do diabła!"
Więc gdzie jesteś?!

Uchylę swoje drzwi dzisiaj
Chociaż wiem że i tak mnie nimi popchniesz
Czuję się przy Tobie jak bezwolna lalka
Więc powiedz mi, na co mam czekać??

Mówisz że mnie kochasz
Kochasz po raz kolejny
Ale jeżeli mnie kochasz...
To gdzie jesteś?
Mówisz że: "jestem Ci potrzebny jak nikomu na świecie...
Ale idź do diabła!"
Więc gdzie jesteś?!

Jednak nie!
Mam jedno życzenie..
Nie chcę już tego!
Nie potrzebuję tego!
Wiesz już dlaczego to robię??
Pójdę sam
Tam gdzie wreszcie ja będę chciał
Bo nie potrzebuję tego!
Ale jednak znowu....
Do cholery, znowu.....!!!

Znowu mówisz że mnie kochasz
Kochasz po raz kolejny
Ale jeżeli mnie kochasz...
To gdzie jesteś?
Mówisz że: "jestem Ci potrzebny jak nikomu na świecie...
Ale idź do diabła!"
Więc gdzie jesteś?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz